Følger du drømmen din ?

15.07.2020

Hvor ofte følger du drømmen din?
Tenk deg godt om. Når var sist gang du fulgte drømmen din ? At du la alt annet til side og bare " WENT WITH THE FLOW" ? Jeg følger en av drømmene mine gjennom Dreams in oils, gjennom å endelig få bruke de evner og verktøy man har for å kunne hjelpe. 

Jeg har mange drømmer. De slutter liksom aldri, heldigvis. Noen drømmer får jeg oppfylt, andre må jeg bare glemme, noen kan ikke tas for fornuften sier nei, selv om kroppen og hjertet roper -JA!,  noen er det bare ikke tid til, akkurat nå - ENDA ! 

Ordet -enda, er viktig her. Jeg sier at jeg skynder meg sakte og at drømmene jeg nevner ovenfor de skal bli oppfylt, bare ikke akkurat nå...ENDA. Husk det når du føler det koker som mest og når du setter deg selv bakerst i rekka. DIN tid kommer, den har bare ikke kommet.....ENDA<3

For de fleste er det dessverre slik at fornuft og tvil tar over når du står ved et veikryss og til slutt står du igjen, uten drømmen. Min drøm er å strekke meg mot deg og alle som kommer innom siden min.

Jeg strekker ut en hånd til at du skal kunne få følge drømmen din. For din hverdagslige helse er viktig for at vi skal fungere, føle oss sunne,friske og klare å nå drømmene våre.

En time hos meg skal støtte deg slik at du får ro, energi, blir avslappet, fokusert og mer klar til å ta tak i livet og drømmen din.
Blokkeringer i kroppen kan stoppe deg, men jeg vil at du skal få føle at kroppen blir satt på "reset" og at DU virkelig lever, etter et besøk hos meg. At du endelig kan ta tak i drømmen? Min jobb er å støtte deg både mentalt, fysisk og emosjonelt på veien din.

Følg drømmen din ved å ta vare på deg selv eller de du er glad i.

Kom innom Dreams in oils <3

Klem fra Monica

© 2020 MoSe. Storsvingevegen 8, 6650 Surnadal.
Trondheim:bestille timer og jeg kommer til deg,
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang