Jeg elsker doTerra<3

16.07.2020

Jeg elsker doTERRA for ingen andre kan måle seg med doTERRA når det gjelder integritet, etikk, verdier og hvordan de bidrar til å gjøre verden til et bedre sted. 

Jeg elsker doTERRA for ingen andre kan måle seg med doTERRA når det gjelder integritet, etikk, verdier og hvordan de bidrar til å gjøre verden til et bedre sted.

Hver dag hjelper jeg andre med å velge naturlige løsninger fri for giftstoff. doTERRA gir oss de produktene vi trenger for å ta vare på hele familien. Vi vet jo alle hvor viktig det er at kroppen fungerer som den skal, at vi har orden på fordøyelsen vår, at vi har god søvn, at vi håndterer stress og skaper overskudd.

Jeg har valgt doTERRA for å være med på å endre verden. Gjennom doTERRA kan nå også dere sammen med meg, få muligheten til å påvirke uendelig mange liv. Alt fra bønder og produsenter i over 46 land, der over halvparten er u-land, og til alle de som får en behandling gjennom AromaTouch og bruker oljene i hverdagen sin. Er ikke dette fantastisk!

Hvorfor jeg er så opptatt av velvære med eteriske oljer fra do Terra?

  • doTerra sine oljer har høyest kvalitet pga vitenskapelige studier og tester.
  • CPTG-prosessen sertifiserer at oljene IKKE er tilsatt fyllstoffer, syntetiske ingredienser eller skadelige innhold. De er 100% RENE!
  • Med essensielle oljer fra doTerra kan du hjelpe deg og din familie på mange områder. Eteriske oljer kan hjelpe deg med fysiske plager og gi hjelp og støtte i emosjonelle prosesser.
  • eteriske oljer kan brukes på en bred rekkevidde for emosjonell og fysisk velvære
  • de kan brukes som single oljer eller i blandinger avhengig av formål og behov
  • eteriske oljer er førstevalget til et naturlig valg for å gi og skape en god helse til en selv og de man er glad i



© 2020 MoSe. Storsvingevegen 8, 6650 Surnadal.
Trondheim:bestille timer og jeg kommer til deg,
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang