ME & THE OILS - WHY?

16.07.2020


Jeg ønsket å støtte egen familie og meg selv gjennom naturlig og holistisk helse. Alt henger sammen og alt påvirker hverandre. En balanse i kroppen gjør at kroppen og helsen er bedre.

De eteriske oljene er en naturlig del av hverdagen vår nå. Den støtter oss ift søvn, tankestress eller stressende situasjoner, konsentrasjon, betennelser, hormonplager, allergi, mage/tarm, hodepine - muskelspenninger og ikke minst det viktigste, at de holder oss friske.

Alle familier har sitt og utfordringene man møter igjennom oppvekst og livet, kan by på flere negative opplevelser om jeg ikke hadde hatt oljene.

Jeg har to barn i familien som hadde slitt med barnemigrene og de har spist sin mengde ibux og paracet i oppveksten, uten gode virkninger. En mors frustrasjon og oppgitthet når man ikke lenger vet hva man skal gjøre, er ikke god å føle på. Derfor gjorde jeg en helomvending i livene deres. Jeg kjøpte familiepakken til doTerra, med oljer som kunne støtte oss på alle plan + med diffuseren som støttet alle i familien hver dag ift energi og immunstøtte. EN DRØM !

Oljene har her vært en meget god støtte og hjelp til å klare å fullføre skolehverdager og fungere normalt, til helt å bli kvitt plager. Med gode rutiner og små rollere i pennalene med ulike oljer, har de fått en ny hverdag.

En av jentene mine har cøliaki der utfordringer ift tarmfloraen og immunforsvare står sterkt. Det har vært mange runder med vondter ift mage/tarm. Ulage i tarmen fører til hodepine og kroppslige plager. Her har også oljer med On Guard og ZenGest i spissen vært uunnværlig, PBAssist og DDR Prime har også vært en god støtte for å få de rette tarmbakteriene på plass igjen. For oss alle i fammen.

Jentene mine er høysensitive, som mor, og vi tar inn mye. Vi kjenner på energier og vondter til de man har rundt seg.  Skolehverdagene har vært utfordrende. Ofte kom hodepinen sigende rundt lunsjtider, for da hadde de mobilisert, tatt inn og ikke lært seg verktøyene de nå kan og bruker. HVER DAG TELLER her - på rutiner.

Samtidig har en av jentene mine diagnosen ADHD-uoppmerksom type og dysleksi.  Å holde fokus over lang tid med lærerprat og sitte med lekser når hodet dundret, var en umulig oppgave. Selv med mor som lærer. Så hvordan kunne jeg støtte og hjelpe de i hverdagen? Jo, oljene har vært en omveltning i livene våre og det at vi nå har rutiner av bruken av oljene, er en støtte vi ALDRI vil være foruten. 

At jentene nå spør etter oljene og en massasje, istedenfor å dukke ned i skuffen etter ibux/paracet er en sann glede for meg som mor. Jeg er så takknemlig for oljene og hvordan de har endret livene våre.

Så er det vel slik med dere alle. Vi går "all in" på jobb og dagene kan ofte være stressende og stresshodepineplager kommer. SÅ kommer vi hjem og vi skal fortsatt være 100% på. 

Hva gjør vi? Diffuseren fordeler energigivende oljer i omgivelsene og støtter oss. Samtidig tar det ikke lang tid å gi en kort massasje med Peppermint&DeepBlue i nakke/hodebunn og tinninger for å la blodstrømmen på nytt flyte fritt og la spenninger slippe taket. Det viktigste her er at det tar bare 2min til at oljene begynner å jobbe med rotårsaken innenfra og ut. Det er magisk og herlig<3


Jeg har selv slitt mye med bihulebetennelser, allergi og atopisk eksem i oppveksten og voksen alder. Fikk også en slimposebetennelse i hoft etter kneoperasjon. Samtidig har jeg en jobb med mye emosjonell påvirkning og er trebarnsmor for tenåringer. Påvirkningene er mange og de eteriske oljene fra doTerra er for meg en superstøtte i hverdagen. Fra det å stå i situasjoner, møter, finne ro og  bli kvitt plager. 

En støtte til egen helse på en naturlig måte, uten tilsetningsstoffer og bivirkninger


Jeg ser at verden er utfordrende for ungdommer i dagens samfunn. De har et helt annet stressnivå enn det jeg hadde da jeg vokste opp i Surnadal.

Tankestresset om å alltid måtte være tilgjengelig, være redd for å gå glipp av noe, krav fra venner om kleskoder/adferd og det å føle seg utenfor/annerledes er noe av det ungdommene kjenner mye på i dag. Dette gir MYE tankestress som igjen går utover søvn, prestasjoner på skole/idrett.  Noe de ofte snakker om er det å føle seg god nok/bra nok som de er. De sliter med selvtillit og tro på egne evner. At de er gode nok som de er.

Dette påvirker deres psykiske og fysiske helse ift hodepine og kroppslige vondter. Det er ikke å legge under en stol at i klasser på 46 elever, sliter mange flere nå med angst, depresjon eller andre psykiske plager. Her ønsker jeg å komme inn med naturlige løsninger på å kunne hjelpe seg selv.

Det er derfor jeg strekker en hånd ut til dere alle sammen om å se mulighetene oljene kan gi deg og støtte fysiske og psykiske plager .

Ta kontakt med meg : https://dreams-in-oils.cms.webnode.com/kontakt/


© 2020 MoSe. Storsvingevegen 8, 6650 Surnadal.
Trondheim:bestille timer og jeg kommer til deg,
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang