HODEPINE ?

19.08.2021

Daglig hadde noen i familien min hodepine. Det gjorde noe med meg. Jeg ville hjelpe. 

Mange mennesker i hele verden sliter med hodepine, hver dag, av ulike grunner. Ofte er de ikke selv oppmerksomme på hvorfor de har denne smerten og forstår egentlig ikke hva som utløser den.

Blandingen jeg deler med dere i dag vil være med å støtte deg i å lette ubehaget og anspentheten, slik at du klarer å gjennomføre dagen og fullføre drømmene og planene du hadde satt deg.

I dag våkna jeg med anspent kjeve og nakkemuskler. Sovet dårlig og drømt noe voldsomt. Ofte kan flere slike netter for meg slå ut i hodepine når jeg våkner. Jeg dro på trening og det å sykle og få opp blodstrømmen i kroppen hjelper, men jeg er fortsatt helt avhengig av oljene mine for å komme i vater igjen. 

Det viktigste for meg er at jeg husker ikke sist jeg måtte ty til paracet og ibux.

Jeg støtter meg med rene, eteriske oljer fra doTerra når jeg har vondter, og det hjelper! Kjenner du deg igjen?

Tips til morgenrituale ved hodepine:

- Massere under føtter og kjeve med balance

- gjennomføre massasje på reflexologipunkt som gjør at hodepinen slipper

-  masser inn peppermint i nakke og rundt hodefeste for at det intense trykket slipper og du kjenner at det "letter".

Tips til kvelden: 

- om du har hodepine, 

- bruk 10 dr av Lavender og Frankincense. 

Påføres på pannen ved hårfeste, tinning og bak på nakken ved behov. 

Kan gjentas mange ganger i løpet av dagen.

Her er rollerblandingen. 

Husk at antall dråper for barn (13-17år) står først, deretter voksne. 

- Lavender 3dr / 5dråper

- Frankincense 4 dr / 7 dråper

- Peppermint 3 dr / 5 dråper

- Ginger 2dr / 3 dråper

Du kan fortsatt benytte disse oljene i en rygg og nakkemassasje, kjevemassasje eller fotmassasje for å lette hodepinen. 

Anbefaler å ha en i pennalet, veska, lomma, bilen for å støtte deg og dine når behovet dukker opp.

Lykke til med å støtte deg selv med hjelpemidler fra naturen, uten bibirkninger<3

Om du ønsker å få vite hvordan du skal få tak i disse oljene, send meg en PM og jeg skal guide deg. 

Har laget en video om dette som ligger på facebooksiden min.

Ha en nydelig sommerdag.

Uten hodepine.

Klem fra Monica

© 2020 MoSe. Storsvingevegen 8, 6650 Surnadal.
Trondheim:bestille timer og jeg kommer til deg,
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang