22.01.2022

KRONISKE VONDTER.


Min drøm er å dele kunnskap om naturens immunforsvar og holistisk helse. Hvordan dette kan bidra og støtte til god helse og styrke mennesker emosjonelt, psykisk og fysisk. Verktøy jeg ønsker å gi andre, men også dele/ lære bort, slik at DU kan ta dette med hjem. Vår hverdagslige helse er viktig for at vi skal fungere, føle oss sunne,friske og ha det bra.

Så her kommer siste oljetips / veiledning fra meg for denne gangen.

Husk at eteriske oljer er en deilig støtte i hverdagen til både fysiske og psykiske vansker man står overfor. Du kan benytte de oljene du har også i massasje.

Ved kroniske smerter trenger man ofte medisinsk hjelp, men det finnes også eteriske oljer som vil støtte opp om denne smerten, samt stresset og angsten som følger med. Denne blandingen vil støtte deg på begge disse områdene:

Lavender 3dr(13-17år) / 5dråperPeppermint 3 dr / 5 dråperBlack Pepper 2dr / 3 dråperWild Orange 2 dr / 3 dråperMyrrh 1 dr / 2 dråperMarjoram 1 / 2 dråper

  • Husk at du fyller opp rolleren med en ren bæreolje, feks kokosolje. Har du ikke alle oljene, start med de du har tilgjengelig.
  • Brukes på det vonde området hver dag og ved behov.
  • Bland oljene overfor inn i 240g Epsom salt og 30ml bæreolje.
  • Anbefaler Jojoba bæreolje som er med å virke mot betennelser.
  • Miks sammen ingrediensene og tøm de i det rennende varme vannet som du tilfører badekaret.
  • La det virke i 20min.

Jeg vil også her ta med en blanding til et beroligende bad som også er deilig å ta ved kroniske smerter, samtidig som det vil virke beroligende på hele kroppen.

Nyyyt et varmt bad, med deilig beroligende oljer

Epsomsalt kjøpte jeg på helsekostbutikk eller på nettet. Her kan du både lese og få vite mer om historien bak hvorfor jeg anbefaler Epsomsalt 

Ha en nydelig søndag alle sammen<3

Klem fra Monica

PS : Om du ønsker å få flere oljeråd eller tips kan du gjerne følge meg på facebooksiden min. 

I løpet av 2022 vil jeg lansere flere onlinekurs slik at du kan lære mer om hvordan eteriske oljer kan støtte deg,familien, babyer, graviditet, dyrene, en naturlig livsstil og emosjonell støtte. 

© 2020 MoSe. Storsvingevegen 8, 6650 Surnadal.
Trondheim:bestille timer og jeg kommer til deg,
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang